Echipamente fiscale
Prezentare
DIACOM Prestcom SRL vă oferă soluţii complete hardware şi software pentru afacerea dumneavoastră împreună cu servicii complete, prompte şi de calitate.
Firma noastră vă propune modele performante, fiabile şi practice de aparate de marcat electronice fiscale, POS-uri, cititoare de coduri de bare, cântare electronice, monitoare touch screen, etichetatoare şi sertare pentru casele de marcat, elemente şi accesorii periferice pentru comunicaţia cu casa de marcat.
Apelând la serviciile noastre vă îndrumăm către alegerea cea mai buna a produselor optime, vă ferim de amenzi şi vă scutim de birocraţie.
Profitaţi de soluţiile noastre !
Alegerea potrivită a casei de marcat
Printre criteriile de alegere a modelului potrivit de casă de marcat se pot număra, în funcţie de necesităţile fiecărei societăţi :
1. Tipul de afacere pe care comerciantul îl dezvoltă; iar casele de marcat pot fi astfel împărțite în:
- Case de marcat portabile;
- Case de marcat staționare;
Atenție ! Pentru desfășurarea activității de comerț ambulant, este nevoie ca respectiva activitate să fie încadrată din punct de vedere al codului CAEN în această categorie, respectiv cea de comerț ambulant.
2. Numarul de clienți:
- Sub 150 de clienți - recomandăm case cu jurnal electronic;
- Peste 150 de clienți – recomandăm case cu rola jurnal tipărită;
3. Facilități:
- Numărul de articole;
- Tipul interfeței (aceast lucru se referă la porturile USB sau seriale, toate casele au astfel de porturi);
- Modul de lucru cu PC-ul (ONLINE, IN-LINE, OFFLINE).
4. Preț.
Achiziția casei de marcat (gratuit fiscalizare și școlarizare)
Puteți veni să ridicați casa de marcat și actele de la sediul nostru din Lupeni (jud. Hunedoara), aleea Narciselor, nr.11 .
Fiscalizarea și școlarizarea sunt gratuite la sediul firmei noastre. Dacă doriți fiscalizarea la punctul dvs. de lucru, se va plăti deplasarea tehnicianului (se va suna Diacom Prestcom SRL 0254/561.424, pentru programare).
La ridicarea casei de marcat veți primi de la SC Diacom Prestcom SRL urmatoarele:
- Factura;
- Chitanța (la plata numerar);
- Certificatul de garanție;
- Procesul verbal de sigilare de la Administrația Financiară - copie;
- Avizul de la Comisia de Avizare – copie;
- Manual de utilizare;
Se întocmește un dosar pentru obținerea numărului de ordine al casei de marcat, de la Direcția Generala a Finanțelor Publice a Județului în teritoriul căruia va fi instalată casa de marcat. Trebuie să se prezinte personal unul dintre administratori, asociat sau un delegat cu procura notarială. Diacom Prestcom vine în sprijinul clienților săi, prin deplasarea la DGFP a județului Hunedoara și obținerea numărului fiscal pe baza acestui dosar.
Dacă se dorește obținerea numărului fiscal de catre dvs., veți avea nevoie de următoarele documente:
– Actele de la Diacom Prestcom SRL;
– Factura + chitanța (OP/ fila CEC) - copie;
– Procesul verbal de sigilare al casei de marcat - copie;
– Avizul Comisiei de Avizare a casei de marcat - copie;
Din partea firmei dvs. aveți nevoie de următoarele acte:
- Copie dupa CUI;
- BI/ Ci administrator/asociat;
- Dovada punct de lucru - copie ;
- Cerere de atribuire a numărului de ordine;
- Declarație punct de lucru;
- Ștampila;
-Listă de coduri / produse (de preferat in Excel) se pot transmite si la adresa de e-mail echipamente_fiscale@diacom.ro.
După obținerea numărului de ordine, informați Administrația Financiară din localitatea unde aveți punctul de lucru ca ați achiziționat o casă de marcat pe care urmează să o fiscalizați. Sunați apoi la Diacom Prestcom SRL tel. 0254/561.424 pentru a vă programa în vederea fiscalizării.
În cazul în care ați achiziționat casa de marcat de la Diacom Prestcom SRL fiscalizarea și școlarizarea se vor efectua gratuit.
La fiscalizare și școlarizare vă veți prezenta împreună cu casa de marcat, Registrul Special , Cartea de Intervenții, ștampila firmei și un set de role. După școlarizare și fiscalizare se va completa Declarația de Instalare în 4 exemplare care va fi semnată de Unitatea de Service (Diacom Prestcom SRL) și Dumneavoastra în calitate de Beneficiar.
Mergeți apoi în termen de 24 de ore cu Declarația de Instalare pentru a fi semnată și de Inspectorul Administrației Financiare pe care l-ați anunțat în prealabil. Documentul va fi înregistrat la Registratură pentru a vă pune ștampila și numărul de înregistrare.
Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va ramane la Administrația Financiară, un exemplar la Dumneavoastră, două exemplare vor fi aduse la Diacom Prestcom SRL .
Din acel moment veți putea începe sa lucrați cu casa de marcat.
Vă urăm succes !
ATENȚIE !
• DECLARAȚIA DE INSTALARE (ÎN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRAȚIA FINANCIARĂ ÎN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.
În cazul schimbării punctului de lucru sau al codului fiscal al comerciantului
În acest caz, trebuie urmați pașii de mai jos:
1. Se face programare la Administrația Financiară de care aparține punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscale;
2. Se anunță societatea comericială de service pentru deplasarea unui tehnician la Administrația Finanaciară la data programată.
3. Clientul împreună cu tehnicianul se prezintă la Administrație cu:
- Casa de marcat;
- Cele 2 registre ale casei;
- Declarația de instalare a casei;
- Documentele firmei;
- Ștampila.
4. Se predă memoria fiscală cu un raport de activitate.
5. Se întocmește un proces verbal pentru predarea memoriei.
6. Se depune o cerere pentru atribuirea noului număr fiscal la ANAF.
7. Documentația necesară:
- Procesul verbal de predare a memoriei;
- Factura casei de marcat;
- Actele noului punct de lucru;
- Actele firmei și ștampila.
8. Refiscalizare.
În cazul în care casa de marcat iși schimbă proprietarul sau comerciantul iși schimbă denumirea firmei
În acest caz, trebuie urmați pașii de mai jos:
1. Se face programare la Administrația Financiară de care aparține punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscale;
2. Se anunță societatea comericială de service pentru deplasarea unui tehnician la Administrația Financiară la data programată;
3. Clientul împreună cu tehnicianul se prezintă la Administrație cu:
- Casa de marcat;
- Cele 2 registre ale casei;
- Declarația de instalare a casei;
- Documentele firmei;
- Ștampila.
4. Se predă memoria fiscală cu un raport de activitate.
În cazul în care firma se desființează
În acest caz trebuie sa urmați pașii de mai jos:
1. Se face programare la Administrația Financiară de care aparține punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscale;
2. Se anunță societatea comericială de service pentru deplasarea unui tehnician la Administrația Finanaciară la data programată;
3. Clientul împreună cu tehnicianul se prezintă la Administrație cu:
- Casa de marcat;
- Cele 2 registre ale casei;
- Declarația de instalare a casei;
- Documentele firmei;
- Ștampila.
4. Se predă memoria fiscală cu un raport de activitate;
5. Se întocmește un proces verbal pentru predarea memoriei.
În cazul pierderii procesului de sigilare sau a avizului de distribuție (doar în cazul în care ați achiționat casa de la Diacom Prestcom SRL)
Pentru a primi o copie a unui proces de sigilare pierdut, vă rugăm să trimiteți un fax la numărul 0254/ 561.424 sau un e-mail la adresa echipamente_fiscale@diacom.ro, menționând seria casei de marcat pentru care doriți avizul respectiv.
Produse complementare ce se pot utiliza împreună cu casa de marcat
Pe langă casa de marcat, un comerciant poate utiliza, în funcție de necesități, în cadrul procesului de vânzare și alte echipamente fiscale, cum ar fi: cântare, imprimante fiscale, imprimante departamentale, imprimante de etichete coduri de bare (pentru generarea de coduri de bare), scannere (cititoare de cod de bare), logo loadere, sisteme pos, dispositive GPRS, mașini de numărat bani, sertare de bani, monitoare și nu în ultimul rând, produse software.
Pentru a afla mai multe detalii despre produsele respective sau a afla prețuri/situația stocurilor/alte informații vă invităm sa ne contactați la nr. de tel.: 0254 / 561.424.
Condițiile în care o casă defectă beneficiază de service în perioada de garanție
Garanția acoperă diferitele cauze interne care pot provoca defecțiunea, atăt la nivelului hardware, cât și software. Echipamentele fiscale au o garanție de 1 an, iar piesele de schimb – 6 luni, începând cu data achiziției. În cazul în care aveți o problemă cu echipamentul dvs. fiscal, va trebui să vă prezentați la sediul firmei Diacom Prestcom SRL împreună cu certificatul de garanție în original și cartea de intervenții, împreună cu ștampila firmei.
Timpul prevăzut legal pentru repararea unei case de marcat este de 72h din momentul sesizării defecțiunii sale. Informarea asupra defecțiunii survenite în cazul casei de marcat trebuie realizată în scris către firma care se ocupă de Service-ul respectivului echipament fiscal.
ATENȚIE ! Notificarea prin intermediul e-mail-ului sau telefonic NU este considerată o formă validă de informare scrisă.
Asistența tehnică
Pentru acest lucru vă punem la dispoziție departamentul nostru tehnic unde vă oferim suport tehnic profesional specializat și raspundem la orice solicitare referitoare la produsele din ofertă.
Sesizările de service se transmit și se înregistrează la Diacom Prestcom SRL la numărul: 0254/561.424 – de Luni până Vineri – între orele 08:00 – 17:00. Sunt înregistrate și urmărite toate sesizările de service pentru echipamentele și aplicațiile informatice pe care Diacom Prestcom SRL le reprezintă.
Odată cu preluarea primului apel, în baza de date, va fi deschisă o fișa internă care va conține datele de identificare ale clientului (nume firmă, sediu, persoana de contact, număr de tel, etc.), precum și informații despre echipamentul pentru care se solicită intervenția (marca, serie, problema aparută, cat și date despre rezolvarea acesteia).
Pentru problemele tehnice care nu pot fi soluționate prin telefon, vă invităm la sediul firmei, unde personalul nostru tehnic specializat vă poate oferi sprijinul în rezolvarea oricărei probleme legată de echipamentele noastre fiscale.
Contract de service și avantajele acestuia
Pentru liniștea că activitatea firmei dvs. sa nu fie perturbată de probleme legate de casa de marcat vă oferim încheierea unui contract de service lunar. Acest abonament cuprinde 3 deplasări în termen de maxim 72 de ore, iar următoarele se tarifează.
Avantajele unui contract de service:
- Deplasări prompte la sediul clientului pentru rezolvarea oricăror solicitări;
- Prețuri reduse;
- Prioritate în soluționarea solicitărilor;
- Reparațiile se fac la sediul clientului atunci cand este posibil;
- Adăugarea unui număr nelimitat de articole, fără taxare suplimentară;
- Remedieri defecțiuni, introducere articole în memoria casei de marcat, aprovizionare cu consumabile, asistență și reinstruiri personal, remediere rețea și conectarea accesoriilor, diverse setări (TVA, ceas) etc.
Abonamentul include o vizită în fiecare lună pentru întreținere și scoaterea raportului fiscal.
Dacă sunteți nemulțumit de serviciile noastre puteți renunța oricănd la acest abonament.
După ce aparatul de marcat fiscal iese din garanție, Contractul de service este obligatoriu prin lege.